Utilizam cookies pentru ca dumneavostra sa aveti o experienta cat mai placuta. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie sa primim acordul dumneavosatra pentru a seta cookie-urile. Afla mai multe.
Becuri Xenon
In 1991, “farul cu xenon” a fost introdus pe autovehicule de catre compania germane BMW ( modelul BMW E32).
Becurile cu xenon sunt, in realitate, becuri „metal-halide”, gazul de xenon fiind folosit pentru a furniza o cantitate de lumina la pornirea becului, ca necesitate pentru siguranta utilizarii in domeniul auto. Intensitatea maxima a becului este obtinuta dupa 10-20 secunde de la aprinderea acestuia, odata cu vaporizarea sarurilor de sodiu si scandiu datorita caldurii arcului de xenon. Camera de aprindere a arcului electric este doar de cativa milimetri. Tubul de sticla exterior are rolul de a bloca radiatiile ultraviolete ce au tendinta de a deteriora componentele de plastic ale farului. La inceput becurile cu xenon contineau si mercur. Acum modelele noi nu mai contin acest metal.
Becuri Xenon comercializate de noi au urmatoarele socluri : H1, H3, H4, H7, H7R, H8, H9, H11, H16, H27, HB3, HB4, D1S, D2S, D3S;